Re: TePeSa dostaje w d**

Autor: Przemas (Colin_at_fiko2.onet.pl)
Data: Tue 21 Jul 1998 - 16:05:41 MET DST

A ja jestem za Netią. Jestem ich abonentem od roku. Nie było żadnych
problemów. Nawet jak wykręciłem kilkanaście baniek to zgodzili się na
zapłacenie w dwóch ratach.
Kabelki są nówki i transfer jak się patrzy. Połączenia od pierwszego razu i
różne barejki wykręcane z klawiaturki mojego telefonu, których nie miałem w
TPSie.
Czekam z utęsknieniem na dostęp do sieci w rozsądnej cenie ( niechby i bańka
za non stop ).
Niestety przeprowadzam się w inne miejsce i będę zmuszony do korzystania
 oby nie długo ) z TeleSuki.
pozdrówka