Re: TePeSa dostaje w d**

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Mon 20 Jul 1998 - 18:29:59 MET DST

Dnia Mon, 20 Jul 1998 07:49:51 GMT, Remi <jabucwol_at_friko6.onet.pl>
napisał:

>Fuuuuj. Nie znosze takiej taniej naiwnej reklamy, pokazywania siebie na bialo a
>innych czarno.
>Fuj fuj.

Slyszales kiedys o agresywnosci w reklamie ? Najwazniejsza jest
skutecznosc i zwabienie klienta.

>Jak masz mozliwosc to wrzuc tu na grupe aktualna taryfe Netii.

Ach.. dokladnie nie pamietam, a nie mam w domu ostatniego rachunku...
Taryfa Niebieska - cena impulsu taka sama jak u tegopsa + vat, czyli
bodaj 0,23zl brutto.
Taryfa Zielona - oplata brutto za impuls to 0,22zl - tu o ile pamietam
abonament jest ciut wyzszy.

Powiem wiecej - nawet, gdyby w Netii stawki byly ciut wyzsze niz w
telekomunie i tak bym sie do nich przeniosl... Idac teraz do BOKu
Netii nie musze juz stroszyc pior i wdziewac zbroi - sprawy zalatwiam
z usmiechem, obustronnym zreszta :)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl