Re: VooDoo kontra reszta świata

Autor: B. Dariusz Godlewski (rettpol_at_rettpol.com.pl)
Data: Mon 06 Jul 1998 - 01:04:44 MET DST

Mariusz Mierzejewski napisał(a) w wiadomości:
<359FB466.E3769B71_at_friko3.onet.pl>...
>Hi,
>od dłuższego czasu , jeżeli nie nagminnie, powraca niczym bumernag temat
>porównania Rivy 128 do VooDoo. Czesto zadawne pytanie; co lepsze?
>wywołuje przpływ wielu postów, w których ludzie nawzajem się przekonują,
>przekrzykują, a mniej uświadomionych stara się przciągnąć na jedną bądź
>drugą stronę.
>IMHO pytanie: co lepsze, VooDoo czy Riva? jest źle postawione. Są to
>bowiem dwa produkty zrobione w innym celu. VooDoo ma służyć jedynie
>dostarczaniu rozrywki, wyłącznie do tego zostało stworzone i w tym jest
> [...]

Super wytłumaczone. Wreszcie ktoś krótko i treściwie wyjaśnił problem.
Gdybyś jeszcze powiedział mnie która karta z Rivą to najsensowniejszy zakup
to za tydzień wprawdzie ubędzie mnie trochę kasy, ale mój pecet nareszcie
będzie się czuł kompletny ;-)

B. Dariusz Godlewski

rettpol_at_rettpol.com.pl