Dziwne zachowanie modemu Zoltrix 33600 PCMCIA

Autor: Jarek Andrzejewski (jareka_at_dawid.com.pl)
Data: Sun 05 Jul 1998 - 23:47:21 MET DST

Niedawno zakupiłem okazyjnie notebook z takim modemem i mam pewien kłopot.
Ponieważ mam linię telefoniczną, która nie akceptuje wybierania tonowego, przeto
muszę stosować wybieranie impulsowe. Działa ono jednak dobrze jeśli nie podłączę
linii. Po podłączeniu linii wybieranie zwalnia: zamiast 10Hz-owych "pyknięć" są
jakieś wolniejsze i wykręcenie zera powoduje, że otrzymuję komunikat "nie ma takiego
numeru". Chyba centrala rozpoznaje numer "1111111111".
Na rozwiązanie, żeby wyrzucić ten modem i kupić inny już wpadłe; może ktoś zna inne.

-
Jarek Andrzejewski