Re: DVD bez dekodera MPEG2 ?

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Tue 30 Jun 1998 - 08:18:28 MET DST

Mariusz Jaworski <genesis_at_bonair.waw.pl> napisał(a):

> Pozdrawiam grupowiczan !
> Dawno tu nie zagladalem !
>
> Mam kilka pytanek do szczesliwych (lub tez i nieszczesliwych)
> posiadacz(ek)y czytnikow (a moze i nagrywarek - "RAM") DVD.
> Czy na turbo-extra-super-boom komputerze mozna odtwarzac na caly
> ekran plyty DVD-Video, bez zainstalowanej karty sprzetowego dekodera
> MPEG2 ?

Obawiam się że musiał byś kupić kartę graficzną ze wspomaganiem DVD,
są już takie, np na Toshibie MPact2, podobno dość szybki i pozwala na
pełnoekranowe odtwarzanie "już na" PII-300.
Widziałem już takie karty na giełdzie na około 500 zł

> Mariusz Jaworski

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...