Re: DVD bez dekodera MPEG2 ?

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Tue 30 Jun 1998 - 11:41:43 MET DST

Hiya !

Łukasz Bajoński wrote:
> Obawiam się że musiał byś kupić kartę graficzną ze wspomaganiem DVD,
> są już takie, np na Toshibie MPact2, podobno dość szybki i pozwala na
> pełnoekranowe odtwarzanie "już na" PII-300.
> Widziałem już takie karty na giełdzie na około 500 zł
 No - jesli to wspomaganie juz jest "mocno" zaawansowane (czyli nie
tylko filtracja) i efekt jest taki, ze dziala "jako tako"
na PII/300MHz - to chyba rzeczywiscie trzeba bedzie dociulac
do dekodera.
 Ide poczytac o dekoderach (rodzaje ich zlacz)...

 Dzieki, czesc.
                            M.
Mariusz Jaworski
genesis_at_bonair.waw.pl