Re: DVD bez dekodera MPEG2 ?

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.com.pl)
Data: Tue 30 Jun 1998 - 14:41:10 MET DST

=?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz_Bajo=F1ski?= napisal (-a) :

> Obawiam się że musiał byś kupić kartę graficzną ze wspomaganiem DVD,
> są już takie, np na Toshibie MPact2, podobno dość szybki i pozwala na
> pełnoekranowe odtwarzanie "już na" PII-300.
> Widziałem już takie karty na giełdzie na około 500 zł

Mam w ofercie taka karte 2D/3D/DVD na chipie Chromatic MPact 2 - STB Nitro DVD
(AGP, 4 MB RDRAM, 230 MHz RAMDAC), kosztuje $110 + VAT (TCH).
Nie potrzeba az procka iPII 300, wystarczy Celeron 233 i jest plynnie a i
jakosc jest calkiem dobra (na pelnym ekranie). Zreszta jak ktos byl w ostatnim
miesiacu w TCH to mogl zobaczyc ja w dzialaniu bo komputer z ta karta stoi w
dziale handlowym i mozna obejrzec na nim Batman&Robin (z polskimi napisami).
Oczywiscie lepszym (ale drozszym) rozwiazaniem jest STB DVD Theater, jest
bardzo plynnie i jest lepsza jakosc niz na Nitro DVD (Nitro i inne na MPact2
odtwarzaja w 16-bitowym kolorze a Theater w 24-bitowym) ale zeby jej uzywac
trzeba miec juz odpowiednia karte graficzna (RIVA, nowsze S3, ATI i
Cirrusy).

Piotrek