Re: DVD bez dekodera MPEG2 ?

Autor: Bogdan Szymura (bibok_at_friko5.onet.pl)
Data: Tue 30 Jun 1998 - 13:05:39 MET DST

Łukasz Bajoński napisał(a) w wiadomości:
<359a7e07.816203_at_news.icm.edu.pl>...

>Obawiam się że musiał byś kupić kartę graficzną ze wspomaganiem DVD,
>są już takie, np na Toshibie MPact2, podobno dość szybki i pozwala na
>pełnoekranowe odtwarzanie "już na" PII-300.
>Widziałem już takie karty na giełdzie na około 500 zł

Mam ATI3D RAGEII+DVD 4MB i AMD K5 75Mhz i odtwarzam filmy MPEG2 na pełnym
ekranie + dźwięk stereo z bardzo dobrą jakością i przyzwoitą szybkością. Po
przełączeniu dźwięku na mono, odtwarzanie jest już doskonale płynne.
Odtwarzam na ATI MPEG Player. A filmy w MPEG2 z CD-ROM dostarczonego razem z
kartą. (Karta kosztuje w sklepie jakieś 240 PLN)
Pozdrawiam
            Bogdan
   bibok_at_friko5.onet.pl