Re: Intel Celeron 266 oraz 300 i overclock do 400

Autor: Fachman (fachman_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 14 Jun 1998 - 21:30:23 MET DST

Zanim

Tak sie sklada ze w pierwszych dwoch programach Cyrix spisuje sie znakomicie
w AutoCadzie troche mniej.

>No coz - Ty czytujesz czasem ta liste? Trzy razy w ciagu ostatniego
>tygodnia podawalem
>wyniki moich testow - ale Ty ich oczywiscie nie widziales i wine za to
>ponosze ja -
Jest mi niezmiernie przykro ze nic wiecej nie robie tylko siedze i czytam
listy dyskusyjne.
>no comments. A tak a propos - jakie fakty Ty podales?
Wydajnosc Quake`a na Celeronie.

>Ja podalem je tydzien temu - ale do tego zeby to zauwazyc trzeba chociaz
>raz na jakis czas czytac liste

>A czemu? Skoro rozmawiamy o roznicach miedzy P2 a Celeronem a Ty
>wyjezdzasz z P MMX?
Niech pan zauwazy ze ja porownalem P2 z Celeronem a PMMX dodalem jako punkt
odniesienia a pan z wlasciwa sobie uprzejmoscia mnie atakuje

>No tak ... No comments

>Jakie masz podstawy do wypowiadania sie na temat tego co starczy
>wiekszosci a co nie?
Znam konfiguracje komputerow 20 osob z tego 15 ma zajety jeden PCI na karte
gr. i jeden ISA na dzwiekowa. Pan uzywa komputera do troche innych rzeczy
niz wiekszosc i rozwniez pana wiedza jest wieksza od wiekszosci. Tacy jak
pan nie bawia sie w prowizorki z EX na 100mhz tylko kupuja BX`y

>Chyba jednak powinienem - bo w obu dyskusjach ktore prowadzilismy Ty
>opierales sie
>na tym co podawal producent a ja na swoich testach - czujesz roznice?
Tylko ze pan testowal go pod siebie i stad zle zdanie o Cleronie ja nadal
powtarzam ze przed kupnem komputera nalezy sie zastanowic do czego ma
sluzyc. I zgodze sie w pana wypadku Celeron nie jest dla pana, ale pan
stanowi mniejszosc. A propo kto zna lepiej sprzet od producenta?

>W wielu plytach 83 MHz nie dziala poprawnie mimo tego ze producent tak
>twierdzi - a Gigabyte nie
>nalezy do tych ktorym mozna wierzyc na slowo

>Lubisz loterie? Powodzenia
Pan i tak od razu kupi BX`a

A plyty ABIT`a??

>Jak wyzej nijak sie do tego nie ma.

>20 $ jest roznica dla producenta - nie dla odbiorcy koncowego. Porownaj
>sobie ceny
>ASUS'a na SIS i na TX - a TX jest drozszy
Powiedzialem ze to zalezy od producenta i nadal to podtrzymuje