NetMagic i modemlog.txt - problem

Autor: The Great Cornholio (cornhole_at_friko5.onet.pl)
Data: Sun 14 Jun 1998 - 21:24:00 MET DST

Czy ktoś wie jak poradzić sobie z tym, że program NetMedic przy każdym
uruchomieniu automatycznie zmienia w rejestrze ścieżkę dla pliku
modemlog.txt ze standardowego C:\windows\ na swój własny podkatalog
znajdujący się w katalogu z NetMedic ?
Przeszkadza mi to gdyź nie mogę używać programu "Monitor połączenia
modemowego 1.5", którego z kolei nie mogę zmusić do korzystania z
modemlog.txt znajującego się w innym katalogu niż C:\windows\.
Zależy mi na działaniu obydwu programów.

Jeśli nikt nie wie co z tym zrobić, to może ma ktoś inny programik (lub
adres internetowy skąd można go ściągnąć) służący do monitorowania połączeń
modemowych lub jakiś inny spłniający rolę podobną do NetMedic (pokazywanie
na bieżąco transferu danych przez modem, kompresji danych, itp.)

Z góry wielkie dzięki i jeśli mogę prosić o odzew na priva, to jeszcze
większe dzięki

                         T H E   G R E A T   C O R N H O L I O
     email:   cornhole_at_friko5.onet.pl ,  cornhole_at_polbox.com
                                   przemneu_at_zst.bytom.pl