Re: Intel Celeron 266 oraz 300 i overclock do 400

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 15 Jun 1998 - 12:35:53 MET DST

> Znam konfiguracje komputerow 20 osob z tego 15 ma zajety jeden PCI na karte
> gr. i jeden ISA na dzwiekowa. Pan uzywa komputera do troche innych rzeczy
> niz wiekszosc i rozwniez pana wiedza jest wieksza od wiekszosci. Tacy jak
> pan nie bawia sie w prowizorki z EX na 100mhz tylko kupuja BX`y

Hmm na chlopski rozum to nowy komp powinien miec karte graficzna na AGP,
do tego dopalacz 3D VooDoo lub VooDoo2 na PCI, do tego dzwiekowa najlepiej
tez na PCI ( na jakims Ensoniq ) i sa juz 2 sloty PCI zajete. Nie daj
boze, jesli przypadkiem kiedys zajdzie koniecznosc zainstalowania jeszcze
jednej karty PCI - wtedy moze byc powazny problem. Warto zauwazyc iz coraz
mniej kart rozszerzen jest typu ISA, coraz wiecej na PCI, wiec powinien
obowiazywac trend zmniejszania liczby ISA a za to wiecej gniazd PCI.

> Tylko ze pan testowal go pod siebie i stad zle zdanie o Cleronie ja nadal
> powtarzam ze przed kupnem komputera nalezy sie zastanowic do czego ma
> sluzyc. I zgodze sie w pana wypadku Celeron nie jest dla pana, ale pan
> stanowi mniejszosc. A propo kto zna lepiej sprzet od producenta?

Celeron obecnie jest bardzo atrakcyjnym zakupem, bo czyz cena <500 zl za
procek Pentium II to duzo ? A kupujac Celerona inwestujemy w nowa plyte
glowna i zawsze jest mozliwosc rozbudowy kompa mniejszym kosztem, niz w
momencie zakupu Pentium MMX. To tak dla zwolennikow MMX zamiast Celeron :)

                                        jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl

                          TELNET IN PEACE ...