Re: DIAMOND VIPER 330 RIVA 128

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 12 Jun 1998 - 00:11:15 MET DST

On Thu, 11 Jun 1998 19:54:36 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński)
wrote:

>Nie chodzi mi o profesjonalne 3D !

Do winampa tez bedzie dobre :) Domyslam sie o co Ci chodzi Ty
natomiast mnie nie zrozumiales :) Ta karta nie nadaje sie do Qake'a
natomiast na nowych sterownikach gry pod d3d chodza nie najgorzej -
moze troche gorzej niz Riva ale za to bez takich wynalazkow

>Tyle że z tego co słyszałem te mniej znane marki mają gorszą jakość
>obrazu przez stosowanie mocnych filtrów :(

Moze jakies DataExperty - WinFast ktorego widzialem dawal calkiem
dobry obraz na 19 '' monitorze - moze nie bylo to Millenium 2 ale
Mystique juz tak

>Tzn ?
>Przecież Rushe mają po 6 MB ?

EDO - zapomnij o porzadnym odswierzaniu grafiki.

>Czy tylko część może być wykorzystana przez kartę 2D ?
>Słyszałem że karta 2D na tym jest bardzo dobra (jakieś AT25 czy jakoś
>podobnie)

Bardzo dobra napewno nie - conajwyzej przecietna. Aliance Promotion
nigdy nie byly rewelacyjne - wydajnosc ponizej Mystique 170 czyli duzo
ponizej Permedii 2

>Nie potrzebuję profesjonalnego 3D, tylko żeby dało się odpalić
>wszelkie gierki i wygaszacze ekranu, pluginy WinAmpa.

Pojalem - ale chciales zeby bylo 3D inaczej polecilbym Ci millenium 2.
A jak chcesz odpalic wszystkie gierki to zostaje Ci tylko VooDoo - na
innych odpalisz maksimum 75 % gier

>No i żeby jakość ekranu na 17" monitorze była najlepsza :)

Moim zdaniem Permedia do tego wystarczy - zreszta najlepiej jak sam ja
sprawdzisz - w dobrym sklepie nie powinno z tym byc problemow

>Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl

Pozdrowienia

Vindex