Re: DIAMOND VIPER 330 RIVA 128

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Mon 15 Jun 1998 - 10:54:22 MET DST

Vindex wrote:

> [...]

[...]

> [...]

6MB ale dla akceleratora 2D przeznaczone jest 4MB. @MB to pamiec tekstur dla
Rush'a.

> EDO - zapomnij o porzadnym odswierzaniu grafiki.

To, ze EDO nie ma zwiazku z czyms co nazwales 'odswiezaniem grafiki' (moglbys
wyjasnic o co Ci chodzi - domyslam sie, ze chodzi o czestotliwosc odswiezania
obrazu). Sam mam AT25 + Rush i nie narzekam. Faktem jest, ze AT25 nie jest
rewelacja na polu grafiki 2D (szczegolnie w TrueColor jest dosc wolna ale w Hi
jest juz OK) - ET6000 jest o wiele lepsze - poza tym ma DAC 180MHz i na mojej
karcie daje to maks. 200Hz w 640/480 czy tez 160 lub 120 w coraz wyzszych. Nie
najgorzej.

Jak wyzej. Powyzej przecietnej.

> Bardzo dobra napewno nie - conajwyzej przecietna. Aliance Promotion
> nigdy nie byly rewelacyjne - wydajnosc ponizej Mystique 170 czyli duzo
> ponizej Permedii 2

[...]
> Moim zdaniem Permedia do tego wystarczy - zreszta najlepiej jak sam ja
> sprawdzisz - w dobrym sklepie nie powinno z tym byc problemow

Ja osbiscie mysle, ze do ww. zastosowan Permedia bedzie najlepsza.

> Pozdrowienia
>
> Vindex

| ZBIGNIEW KLOS             |  Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group        |  Grudziadzka 9/13                |
| e-mail: zklos_at_lucent.com  |  85-130 Bydgoszcz                |
| phone: +48 52 349 1423    |  POLAND                          |