Re: DIAMOND VIPER 330 RIVA 128

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Thu 11 Jun 1998 - 21:54:36 MET DST

vindex_at_friko.onet.pl (Vindex) napisał(a):

> No coz - jesli zalezy Ci na dobrym 2D i przyzwoitym 3D (z tym ze
> raczej w rozumieniu profesjonalnym) to polecam jakas karte na Permedia

Nie chodzi mi o profesjonalne 3D !

> 2 - np. Diamond Fire GL Pro (i to raczej wersje 8 MB bo inaczej nie
> bedziesz mial mozliwosci pracy w 3D w tej rozdzielczosci). Dosc Tanio
> mozna kupic karte WinFast Leadtek'a (numeru niestety nie pamietam ale
> na Permedii 2 jest tylko jedna). Karta ma 2D porownywalne z Millenium2
> i to w obu typach aplikacji (business i highend)

Tyle że z tego co słyszałem te mniej znane marki mają gorszą jakość
obrazu przez stosowanie mocnych filtrów :(

> Rush do 2D napewno sie nie nadaje - chocby z powodu pamieci. Permedia

Tzn ?
Przecież Rushe mają po 6 MB ?
Czy tylko część może być wykorzystana przez kartę 2D ?
Słyszałem że karta 2D na tym jest bardzo dobra (jakieś AT25 czy jakoś
podobnie)

> jest moze troche drozsza (ok 500 zl za WinFast'a) ale do wszystkiego
> poza grami nadaje sie lepiej niz obie karty wymienione przez Ciebie

Nie potrzebuję profesjonalnego 3D, tylko żeby dało się odpalić
wszelkie gierki i wygaszacze ekranu, pluginy WinAmpa.
No i żeby jakość ekranu na 17" monitorze była najlepsza :)

> Vindex

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...