Re: K6 i K6-2 vs Beznadziejny Celeron

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 10 Jun 1998 - 08:43:04 MET DST

On Tue, 09 Jun 1998 19:38:30 GMT, jfiok_at_kki.net.pl (Jacek Fiok) wrote:

>Pozwolilem sobie zmienic temat... :)

Niech Ci bedzie :)

>Ja niestety nie. Choc rzeczywiscie jest to ciekawy temat. Zdaje sie,
>ze na zachodnich grupach o K6-266/300 gadaja juz od miesiaca, a o K6-2
>nie wiem - w kazdym razie ja tego nie sledze. Jezeli ktos z Was ma
>nowe, szybkie K6, a jeszcze lepiej K6-2, to wszelkie informacje dot.
>szybkości w różnych programach, mozliwosci podkrecania itp. bylyby tu
>(przynajmniej przeze mnie) bardzo mile widziane.
>Na razie wiem tylko tyle, ze 266 spokojnie dziala na 333=83x4;

Z tym bylbym ostrozny - znam przynajmniej dwie osoby ktore mialy
klopoty z podciagnieciem K6 300 powyzej 300 MHz (4*75). Jego
niewatpliwym plusem jest cena i brak blokady mnoznika. Generalnie
rozwiazanie niezle zwlaszcza do pracy biurowej - do gier i aplikacji
highend raczej srednie

>powszechnie znane sa rowniez wyniki testu Toma, w przygotowaniu jest
>K6-2 review by Anand (dla niewtajemniczonych: to moze mniej znany, ale
>IMHO rownie dobry site z testami hardware'u). Sytuacja w ogole jest
>ciekawa, zwlaszcza, ze np. po wczorajszej obnizce cen c266 kosztuje
>$109 oraz nowe c300 (w zasadzie ten sam procek, tylko z przesunieta
>blokada...) $159. Zwykle ip233mmx kosztowalo ostatnio $140, nie wiem,
>jak teraz - w kazdym razie jego koniec jest juz daaawno przesadzony.

O ile mnie pamiec nie myli to aktualna cena wynosi 105 $ - a co do
konca to raczej sie nie zgodze. Do aplikacji biurowych dla
_zwolennikow_intela jest lepszy niz Celeron - i tanszy biorac pod
uwage cene plyty

>To tyle, jesli chodzi o moje arcyinteligentne wypociny, czekam na
>konkrety :)

Tu niestety oddaje pole innym - dla mnie nie ma juz odwrotu od P2 :)

>Pozdrowienia dla wszystkich...
>
>Jacek Fiok, Warszawa

Pozdrowienia

Vindex