Re: DIAMOND VIPER 330 RIVA 128

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 10 Jun 1998 - 08:43:02 MET DST

On Tue, 09 Jun 1998 21:14:05 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński)
wrote:

>A co jest w nim złego ?

A chocby jakosc 3D - kiepski wyglad, bledy w sterownikach, straszna
zasobozernosc. Owszem jest tani, ma nienajgorsze 2D i w miare dobre 3D
ale niestety jest kiepskim rozwiazaniem dla gracza (mnostwo gier
korzysta _tylko_ z glide) a jeszcze gorszym dla kogos kto zajmuje sie
grafika (wolna w wyzszych rozdzielczosciach i w aplikacjach highend)

>Pytam bo za 350 zł to sam bym sobie ją kupił :)
>Acha, a czy są karty z wejściem video ?

Sa i z wejsciem i z wyjsciem - tyle ze drozsze (Elsa Erazor ok. 500
zl)

>Np do podłączenia zwykłem analogowej kamery i odtwarzania filmów na
>monitorze ?

No coz - dac sie da ale lepsze wyniki mialem na kartach TV

Pozdrowienia

Vindex