Re: Karta grafiki..ostateczna decyzja ?

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 10 Jun 1998 - 08:43:03 MET DST

On Tue, 09 Jun 1998 19:38:31 GMT, jfiok_at_kki.net.pl (Jacek Fiok) wrote:

>Heh, ja mam bardzo podobna sytuacje, ale na szczescie nie mam AGP na
>plycie, wiec i740 odpada. I tak pewnie bym go nie kupil ze wzgledu
>chociazby na problemy z dzialaniem z innymi prockami niz P2
>(see: real3d starfighter FAQ) i nienajlepsza (??? ale nie wiem
>dokladnie) szybkosc.

Szybkosc? W Q2 23 fps ( real3d starfighter) na P2 333 - czyli kiepsko
ale za to bardzo dobra jakosc obrazu - rzeklbym ze ladniejsza niz
VooDoo. Mialem z nia jednak drobne problemy przy cz. AGP wiekszych od
75 MHz. Nieco lepiej wypada w d3d

>Czyli Riva, OK. Ktora? Elsa jest droga, powiedzmy, ze odpada, TV in
>bez tunera nie jest dla mnie konieczne. Slyszalem co nieco zlego o
>ASUSie V3000, wiec tez odpada. Zostaje Viper330 i STB V128. W wersji
>PCI w firmie Lorien W-Wa ta pierwsza kosztuje 344, a ta druga 337PLN
>netto. STB V128 ma dodatkowo TV-Out. Ja osobiscie sklanialbym sie ku
>STB, ale i tak zawsze mozna sie Was zapytac, nie? W zasadzie wyjezdzam
>na 'czterodniowke', a potem kupuje, raczej nie chce mi sie czekac na
>rzeczy 'byc moze' jak G200. Bedzie, bedzie fajne, pomyslimy, ew.
>zmieni sie rive na cos nowszego...

No coz - biorac pod uwage to ze masz P MMX to cudow sie nie spodziewaj
- V1 byloby dla Ciebie lepszym rozwiazaniem. Jesli koniecznie chcesz
Rive to radzilbym raczej Viper'a - mniej problemow (sadzac z opinii
znajomych posiadajacych STB). Co do wyjscia TV - to bajer dzialajacy
zreszta _tylko_zamiennie_ z monitorem. Moze sie ew. przydac do
zgrywania czegos na Video ale jakosc przecietna

>Bede wdzieczny za wszystkie opinie. Pozdrowienia,
>
>Jacek Fiok, Warszawa

Pozdrowienia

Vindex