K6 i K6-2 vs Beznadziejny Celeron

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Tue 09 Jun 1998 - 21:38:30 MET DST

Dnia Tue, 09 Jun 1998 10:49:39 GMT, Slawomir Tokarski
<stok_at_kki.net.pl> napisał:

>No wlasnie porzadna dyskusja z danymi a nie tylko bzdurnymi tekstami.
>czy moze macie tez mozliwosc porownania k6-266 lub k6-2 300
>STIV

Pozwolilem sobie zmienic temat... :)

Ja niestety nie. Choc rzeczywiscie jest to ciekawy temat. Zdaje sie,
ze na zachodnich grupach o K6-266/300 gadaja juz od miesiaca, a o K6-2
nie wiem - w kazdym razie ja tego nie sledze. Jezeli ktos z Was ma
nowe, szybkie K6, a jeszcze lepiej K6-2, to wszelkie informacje dot.
szybkości w różnych programach, mozliwosci podkrecania itp. bylyby tu
(przynajmniej przeze mnie) bardzo mile widziane.
Na razie wiem tylko tyle, ze 266 spokojnie dziala na 333=83x4;
powszechnie znane sa rowniez wyniki testu Toma, w przygotowaniu jest
K6-2 review by Anand (dla niewtajemniczonych: to moze mniej znany, ale
IMHO rownie dobry site z testami hardware'u). Sytuacja w ogole jest
ciekawa, zwlaszcza, ze np. po wczorajszej obnizce cen c266 kosztuje
$109 oraz nowe c300 (w zasadzie ten sam procek, tylko z przesunieta
blokada...) $159. Zwykle ip233mmx kosztowalo ostatnio $140, nie wiem,
jak teraz - w kazdym razie jego koniec jest juz daaawno przesadzony.
To tyle, jesli chodzi o moje arcyinteligentne wypociny, czekam na
konkrety :)

Pozdrowienia dla wszystkich...

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/
ICQ UIN: 7860153 --- Overclocking? Have fan! ---