Re: K6 i K6-2 vs Beznadziejny Celeron

Autor: Slawomir Tokarski (stok_at_kki.net.pl)
Data: Thu 11 Jun 1998 - 22:58:53 MET DST

.....ciach.......
> konca to raczej sie nie zgodze. Do aplikacji biurowych dla
> _zwolennikow_intela jest lepszy niz Celeron - i tanszy biorac pod
> uwage cene plyty
> Tu niestety oddaje pole innym - dla mnie nie ma juz odwrotu od P2 :)

Hi powyzsza dyskusja dotyczaca przewagi PII nad Celeronem i k-6 266 k6-2
-300 daje nastepujace wyniki ze Celeron jest w niektorych zastosowaniach
lepszy ale PII jest bardziej wszechstronny. Na temat K-6 nie padlo na
razie zbyt duzo argumentow i podepre sie wynikami ze strony Toma. wynika
z niej zeroznica pomiedzy poszczegulnymi prockami nie przekracza 10%. I
tutaj mam pytanie jak w poszczegulnych prockach wyglada stosunek "mocy"
do ceny. Ja mysle ze AMD wygrywa jest slabszy w FPU ale conajmniej tak
samo dobry CPU a moze nawet lepszy i jednak tanszy.
STIV
P.S. Nie wiem czy to temat na dyskusje na tej grupie ale czy znacie
jakies firmy z dobrymi (NISKIMI) cenami na proccki i plyty. Moze
stworzymy liste rankingowa tanich sklepow. czekam co o tym myslicie.
Sorry za dlugie wypociny ;-))))