Re: skladak<=>firmowka

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 30 May 1998 - 16:30:26 MET DST

On Fri, 29 May 1998 21:39:37 GMT, Przemyslaw Mikosz
<przemekm_at_writeme.com> wrote:

>wg. mnie roznia sie tylko obudowa (i cena ;-))))
>Te oryginalne Compaq'i i IBM'y, ktore widzialem
>wygladaja naprawde SUPER.

A coz za problem kupic sobie ladna obudowe? A zagladales kiedys do
srodka takiego np. Compaq'a? Tragedia! Zintegrowana karta grafiki
(najczesciej Cirrus Logic), Kiepska rozszezalnosc - mala riser card,
brak mozliwosci zmiany plyty na inna, bardziej normalna bo nie bedzie
pasowala do obudowy, wlasna wersja windows, bios programowy itp.
Nienajgorzej nadaje sie do biura - ale dla prywatnego uzytkownika to
bezsens

>To trzeba bylo kupic plyte ASUS P2L97-S (zintegrowane SCSI)
>
>A najlepiej: ASUS P2B-LS (BX, zintegrowane SCSI i karta sieciowa 10/100)
>Takie cudo wlasnie dla siebie zamierzam kupic :-)

A jak Ci sie SCSI albo karta sieciowa zepsuje to co zrobisz? Miesiac
bez komputera? Bardzo malo elastyczne rozwiazanie - moze troche tansza
przy zakupie ale wiecej tracisz przy sprzedazy

>Przemyslaw Mikosz

Pozdrowienia

Vindex