Re: skladak<=>firmowka

Autor: Przemyslaw Mikosz (przemekm_at_writeme.com)
Data: Sat 30 May 1998 - 22:03:17 MET DST

> A coz za problem kupic sobie ladna obudowe? A zagladales kiedys do
> srodka takiego np. Compaq'a? Tragedia! Zintegrowana karta grafiki
> (najczesciej Cirrus Logic), Kiepska rozszezalnosc - mala riser card,
> brak mozliwosci zmiany plyty na inna, bardziej normalna bo nie bedzie
> pasowala do obudowy, wlasna wersja windows, bios programowy itp.
> Nienajgorzej nadaje sie do biura - ale dla prywatnego uzytkownika to
> bezsens
oczywiscie zgoda, ale mi tylko chodzilo o to, ze ladnie wygladaja !

> A jak Ci sie SCSI albo karta sieciowa zepsuje to co zrobisz? Miesiac
> bez komputera? Bardzo malo elastyczne rozwiazanie - moze troche tansza
> przy zakupie ale wiecej tracisz przy sprzedazy
Ale z Ciebie pesymista !
Szanse awarii sa raczej nikle (tak jak i plyty glownej)
Nie widze zadnych powodow do obaw,
poza tym nawet jak sie zepsuje to mam gwarancje
(nie w polskiej firmie, tam gdzie ja kupuje wymieniaja _od razu_ !).
A przy sprzedazy zawsze sie traci - rzadko uda sie sprzedac za ile
sie kupilo. Ale to jest przeciez normalne