Re: skladak<=>firmowka

Autor: Przemyslaw Mikosz (przemekm_at_writeme.com)
Data: Fri 29 May 1998 - 23:39:37 MET DST

> Wiecie czym sie zazwyczaj roznia skladaki od pecetow, tzw. firmowych ?
>
> Brakiem konfliktow na slotach ;-)

wg. mnie roznia sie tylko obudowa (i cena ;-))))
Te oryginalne Compaq'i i IBM'y, ktore widzialem
wygladaja naprawde SUPER.

> To mi sie tak nasunelo przy okazji testowania plyty ASUS P2L97
> na ktorej USB chodzi razem z SCSI i karta sieciowa .
>
> W kazdym razie nie udalo mi sie oddzielic USB i SCSI od siebie.
To trzeba bylo kupic plyte ASUS P2L97-S (zintegrowane SCSI)

A najlepiej: ASUS P2B-LS (BX, zintegrowane SCSI i karta sieciowa 10/100)
Takie cudo wlasnie dla siebie zamierzam kupic :-)

Przemyslaw Mikosz