Re: Jaka p造ta 100MHz

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 30 May 1998 - 16:30:25 MET DST

On Fri, 29 May 1998 21:38:53 GMT, msz_at_kki.net.pl (Michal Sztajer)
wrote:

>Nie jestem zwolennnikiem komputerow bez cache (wide plyty Zappa z
>Optimusa), ale trzeba uczciwie przyznac ze Celeron chyba sie daje
>lepiej krecic. p2 czasami maja blokade, a czasami nie.( ostatnio
>czesciej maja:-( )
>A celeron zawsze pojdzie wyzej. (tzn nie wiem czy zawsze, ale
>dotychczas nie bylo klopotu)

> Michal Sztajer

Problem nie polega na tym czy Celeron daje sie lepiej krecic niz
zwykle P2 - to juz jest dowiedzione (ale wylacznie na plytach z BX i
odpowiednia pamiecia). Tyle ze nawet podkrecony na 400 Celeron (co nie
zawsze sie udaje) chodzi w wiekszosci wypadkow gorzej niz
odpowiadajacy mu p2 (czyli 266) i jest od niego niewiele tanszy (200
zl). Generalnie P2 sprawuje sie duzo lepiej - Celeron ma nad nim
przewage tylko w niektorych grach

Pozdrowienia

Vindex