Re: Gdzie kupic Epox MVP3

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 27 May 1998 - 21:08:19 MET DST

Harry wrote:

> Cooger napisał(a) w wiadomości: <356B06C1.958B9461_at_box43.gnet.pl>...
> he,he te płyty mają już dowieźć od miesiąca. mamy dzwonić do hurtowni
> 2go może co się wyjasni. W najbliższym czasie mają być także Tekramy ...

> Sorry, ze sie wtrace, ale czy taka plyta EPOX jest rzeczywiscie lepsza
> (a moze tylko tansza) od innych plyt na VIA. Bo i ja chce zakupic plyte
> i o ile na VP3 lub MVP3 jestem wlasciwie zdecydowany, to nie mam
> jasnosci na temat producenta. Na tej grupie juz nie raz czytalem, ze
> warto zakupic Epox (nie tylko Ty Cooger o tym pisales).
> [...]

Strona producenta pewnie jest dobrym źródłem :)
W czym lepszy EPOX ? Ja się czaję na programik moniturujący
temperatury,napięcia i rpm wiatraków :)
Ciekawe czy Tekram też będzie miał cos takiego ? Ale o tej płycie nic na
razie dokładniej nie wiem :(

Co do danych technicznych EP-58MVP3C-M to w telegraficznym skrócie :

-Chipset: VIA Apollo MVP3 (100MHz) PCIset
-Expansion slots : PCIx4 ISAx3 AGPx1
-Cache Memory : 512KB; czemu nie 1MB ? mała rzecz a cieszy ...
-DRAM module : DIMMx3 SIMMx0 ;)
-Processor: Cyrix 6x86(L)/6x86MX,AMD K5/K6 and IDT C6 series; intele
oczywiscie tez ;)
-Extended functions :
 Supports exclusive KBPO/ESSJ/USDM ;Keybord Power On, Easy Setting
Single Jumper; Unified System Diagnostic Menager
 Supports External Modem Ring-in Power ON Function
 Supports Hardware Monitoring Function by Winbond W83871D; to jest to :)
 Supports both AT and ATX Power connectors; wmontuję zasilacz ATX do
obudowy AT :)

Dane pochodzą z ulotki informacyjnej producenta ( EPoX Computer CO.,LTD
http://www.epox.com )

especially for pl.comp.pecet

                                Cooger

P.S. Nie zebym im robił reklame ;)