Re: K6 !!!problem!!!

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 27 May 1998 - 21:08:21 MET DST

> płyta

> 'Clock
> (VCORE
> Sa -

he,he niedokładnie - mogą być zworki, a drugiego regulatora może nie być
... a to on jest ważniejszy.

Moje rozwiązanie : Na starszych płytach regulator napięcia zazwyczaj
wygląda tak : prostokątna (kwadratowa) czarna kostka wystająca z płyty z
przykręconym do niej sporym radiatorem. Jesli znajdziesz na płycie dwa
takie elementy to masz możliwosć ustawienia dual voltage :) jak nie
znajdziesz to nie masz :(. Jak znajdziesz to w tym momencie wiesz, że
możesz włożyć tam procesor z DV, ale nie wiesz czy uda ci się z niego
wyciągnąć pełną prędkosć - opisywany był niedawno na grupie problem z
częstotliwoscią (200MMX odpalało na max. 166), a dodatkowo twój BIOS
może nie być przystosowany do obsługi np. K6. Oba te problemy zazwyczaj
rozwiązuje update BIOSu, ale taki BIOS jest zazwyczaj do sciągnięcia
jesli masz płytę dobrego producenta (takiego który oferuje wsparcie dla
swoich produktów). Zastanów się czy nie prosciej będzie zmienić płytę na
jakąs nowszą (z obsługą AGP,UDMA itd.).

Napisz jaka to płyta (chipset i producent i dobrze by było model to może
cos więcej ci powiem)

Cooger