Re: Gdzie kupic Epox MVP3

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 27 May 1998 - 07:54:53 MET DST

Cooger napisał(a) w wiadomości: <356B06C1.958B9461_at_box43.gnet.pl>...
he,he te płyty mają już dowieźć od miesiąca. mamy dzwonić do hurtowni
2go może co się wyjasni. W najbliższym czasie mają być także Tekramy ...

Sorry, ze sie wtrace, ale czy taka plyta EPOX jest rzeczywiscie lepsza
(a moze tylko tansza) od innych plyt na VIA. Bo i ja chce zakupic plyte
i o ile na VP3 lub MVP3 jestem wlasciwie zdecydowany, to nie mam
jasnosci na temat producenta. Na tej grupie juz nie raz czytalem, ze
warto zakupic Epox (nie tylko Ty Cooger o tym pisales).
Ciekawi mnie, gdzie sie moge cos o nich dowiedziec (opis, ile i jakie
zlacza, bo AGP pewnie jest jedna sztuka :-), czestotliwosci, mnozniki).
Moze strona producenta?
Pozdrawiam

--
         Harry (Misiek)