Re: Gdzie kupic Epox MVP3

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 27 May 1998 - 23:48:33 MET DST

Cooger napisał(a) w wiadomości: <356C534F.C4ADF121_at_box43.gnet.pl>...
>Co do danych technicznych EP-58MVP3C-M to w telegraficznym skrócie :

>-DRAM module : DIMMx3 SIMMx0 ;)
3 dimmy mnie by nawet ucieszyly, a brak simmow mnie nie zmartwi :-)
ale odpadnie mozliwosc porownania z moimi starymi pamieciami...
>-Extended functions :
>Supports exclusive KBPO/ESSJ/USDM ;Keybord Power On, Easy Setting
>Single Jumper; Unified System Diagnostic Menager
>Supports External Modem Ring-in Power ON Function
>Supports Hardware Monitoring Function by Winbond W83871D; to jest to :)
>Supports both AT and ATX Power connectors; wmontuję zasilacz ATX do
>obudowy AT :)
Rozumiem, ze plyta jest w normalnym formacie (baby AT ?), chociaz pozwala
na ATX-owy zasilacz?
Mam jeszcze tylko jedno, nie pozbawione sensu pytanie: ile to cudo kosztuje?
Powiedzmy, ze chodzi o cene (i miejsce) w Warszawie, bo moj brat tam
studiuje i bedzie dla mnie tam kupowal nowe flaki do komputera.
Ja jestem z Lublina, skad goraco pozdrawiam

--
         Harry (Misiek)