Re: Solidny KOMP w Poznaniu.

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 27 May 1998 - 21:08:23 MET DST

BTW Hala sportowa ? smiechu warte ...

mogę być ja, mogę , mogę ?? no dobra nie znam się ... :(

opinia 1.
> Odradzam kupowanie na gieldzie.
>
> Gielda na Matejki to jedne wielkie zydostwo. Sorry za antysemityzm

opinia 2.
> Poprostu giełdy są dla ludzi , którzy znają się naprawde na tym sprzęcie
> i oni z pewnością wyjdą z niej zadowoleni , oraz dla jeleni , którzy też
> wyjdą zadowoleni , ale na krótko .
>
> Myśle , że może Pan publicznie / nie na priva / podać adres polecanej
> przez Pana firmy w Poznaniu , gdzie można Pana zdaniem kupić dobry
> komputer . Też jestem zainteresowany wymianą mojej starej maszyny ; a

Hi hi giełdę w Poznaniu to ja znam chyba z każdej strony :) i zgadzam
się z opinią nr 2. bardziej niż z opinią nr 1.
BTW Pelos ja Cię chyba znam :) (to nie jest groźba ;) )

Na giełdzie kupisz fajny sprzęt jak się na nim znasz, a jak się nie
znasz to "nawet" w sklepie kupisz shit. Często jest tak, że ludzie nie
znający się na sprzęcie chcą kupić po prostu najtaniej. No i co im można
zaoferować ? A może sprzedasz im płytę ASUSa za cenę VXPro noname ? Taki
jestes działacz na rzecz dobra społeczenstwa, że aż do tego będziesz
dopłacał ? Jesli tak to może załatwisz mi Erazora w cenie Virge'a noname
? Wezmę większą ilosć :)

Dobra Pelos bo się obrazisz ... a nie to mam na celu.
BTW jak tam zielone terminale Aurory ?
Nadal swiecą jak radioaktywna zorza o poranku na poatomowym pobojowisku
?

Co do kompa dobrego w Poznaniu to niewiem czy Intergraph ma
przedstawicielstwo w Poznaniu ?(w Warszawie ma)
Jak ma to chyba można go polecić. Nie wiem jak u nich z serwisam :).
Kompy za to zajebiste, szkoda, że mnie niestać :( .

Ale najlepiej to chyba samemu dobrać podzespoły i zamówić złożenie,
ewentualnie zamówić kompa z dokładnym wyszczególnieniem co ma być w
srodku (i sprawdzic to przy odbiorze). Jak by co to ... eee bez
autoreklamy.

Cooger