Re: Vobis

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 27 May 1998 - 08:11:57 MET DST

Michal Sztajer napisał(a) w wiadomości: <356af5fa.1077734_at_news.lublin.pl>...

>sory, a to jest zle polaczenie???
>Bo ja mimo wielkich wysilkow i wytezonej pracy nie bylem w stanie
>zauwarzyc ZADNEJ roznicy w pracy, obojetnie, czy sie podlaczy CDeka na
>slava czy na mastera. Dysk chodzi tak samo.

Zle to moze i nie, ale jezeli idzie to w parze z brakiem drugiej tasmy to
nie jest w porzadku. Skoro obudowa jest zaplombowana i jest uklad
napedow jak wyzej to czego mozna sie domyslac?
Nie raz widzialem u kumpli w "skladakach" brak drugiej tasmy i zeby
wpiac drugi dysk musielismy odpinac CDroma. W moim dwuletnim
(uwaga!) Optimusie primo, po perwsze nie bylo plomb na obudowie,
secundo, po drugie byly dwie tasmy i nie bylo niespodzianek jak ktos
do mnie przyszedl z dyskiem. :-)
Pozdrowionka

--
         Harry (Misiek)