Re: Vobis

Autor: Zibi (zpanek_at_obr.tarnow.pl)
Data: Wed 27 May 1998 - 13:54:48 MET DST

> W moim dwuletnim
> (uwaga!) Optimusie primo, po perwsze nie bylo plomb na obudowie,
> secundo, po drugie byly dwie tasmy i nie bylo niespodzianek jak ktos
> do mnie przyszedl z dyskiem. :-)
> Pozdrowionka
> --
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> Harry (Misiek)
> misiektt_at_friko.onet.pl

A w moim paroletnim Optimusie primo: serwis wymienił płytę główną na taką
co ma jeden kanał IDE, a miałem z dwoma; secundo: o drugą taśmę (która była
moja prywatna) musiałem się upominać bo serwis nie raczył mi jej oddać;
tercio: nikogo w serwisie nie obchodził ten "nieistotny" fakt że płyta ma
jeden kanał IDE i nie mam gdzie podłączyć trzeciego napędu (a miałem
trzy!). Dodatkowy kontrolel IDE musiałem sobie dokupić za własne pieniądze.
I to jest ten brak niespodzianek?

--
Zibi   ( zpanek_at_obr.tarnow.pl )