Re: Jak rozpoznać CPU

Autor: Przemyslaw Mikosz (przemekm_at_writeme.com)
Data: Wed 27 May 1998 - 09:13:03 MET DST

> Odroznisz po tym, ze nie ruszy z nadtaktowana czestotliwoscia (zablokowany
> mnoznik), a przy kupnie sprobuj zedrzec z niego farbe czyms ostrym.
Ale brutalne metody !
Znam firme ktora sprawdza procesory w nast. sposob:
maja jakis skaner/powiekszalnik (nie wiem dokladnie).
Biora CPU i wsadzaja do tego.
Na monitorze (21") pojawia sie gigantyczne powiekszenie CPU
gdzie widac wszystkie pory, zarysowania i inne sprawy
zwiazane z "przemalowywaniem" proca.
Widzialem to na wlasne oczy - firma oczywiscie nie miesci
sie w Polsce (jest w Austri)