Re: Vobis

Autor: Maciej Jankowski (matthet_at_polbox.com)
Data: Wed 27 May 1998 - 09:41:07 MET DST

Harry wrote in message <6kgdmd$f8h$2_at_helios.man.lublin.pl>...

[ciach]
>Zle to moze i nie, ale jezeli idzie to w parze z brakiem drugiej tasmy to
>nie jest w porzadku. Skoro obudowa jest zaplombowana i jest uklad
>napedow jak wyzej to czego mozna sie domyslac?
>Nie raz widzialem u kumpli w "skladakach" brak drugiej tasmy i zeby
>wpiac drugi dysk musielismy odpinac CDroma. W moim dwuletnim
>(uwaga!) Optimusie primo, po perwsze nie bylo plomb na obudowie,
>secundo, po drugie byly dwie tasmy i nie bylo niespodzianek jak ktos
>do mnie przyszedl z dyskiem. :-)
>Pozdrowionka

Co do drugiej tasmy w kompach Vobisu to masz racje nie ma jej
ale co do plombowania komputerow to roznie bywa
bo ja na przyklad nie dostalem zaplombowanego

A poza tym i tak szybko by go odplombowali bo od razu zaczalem wymieniac
to co mi nie odpowiadalo
I tu musze ich pochwalic za to ze chcieli i nie dawali cen z ksiezyca tylko
w miare
do przelkniecia za czesci zwracane

Pozdrawiam
matthet_at_polbox.com