Re: Zwariowany serwis Hewlett Packarda

Autor: Michal Rok (mrok_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 20 May 1998 - 22:11:21 MET DST


Dariusz wrote:
> Masz zaplacic , czy jest to szacunkowy koszt naprawy ?

Jest to szacunkowy koszt, i przedstawiono mi propozycje zrezygnowania z
naprawy pod warunkiem uregulowania kosztu ekspertyzy.

> Jezeli cena naprawy przekracza 50% wartosci nowego sprzetu i wiecej to
> serwisant ma obowiazek sporzadzenia kalkulacji naprawy i poinformowania
> klienta z zapytaniemn, czy wyraza zgode na naprawe za taka cene .

Co tez HP uczynilo. Absurdalnosc w tym przypadku bierze sie raczej z
tego, ze koszt znacznie przekroczyl 100% wartosci nowego sprzetu.

> Jezeli takiej oferty cenowej ci nie zaproponowano to podziekuj za usluge
> i zrob to sam.
> Jak atrament leje to wymien zbiorniczek.

To byl nowy zbiorniczek i nic nie pomoglo.

Michal

-- 
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
 Michal Rok,  for PGP key & home page see http://www.waw.pdi.net/~mrok/
 -> Remember, you're always a student in an airplane.


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:17:21 MET DST