Re: Zwariowany serwis Hewlett Packarda

Autor: Dariusz (gemnet_at_polbox.com)
Data: Wed 20 May 1998 - 11:36:44 MET DST

Jarosław Żbikowski wrote:

> [...]
Masz zaplacic , czy jest to szacunkowy koszt naprawy ?
Jezeli cena naprawy przekracza 50% wartosci nowego sprzetu i wiecej to
serwisant ma obowiazek sporzadzenia kalkulacji naprawy i poinformowania
klienta z zapytaniemn, czy wyraza zgode na naprawe za taka cene .
Jezeli takiej oferty cenowej ci nie zaproponowano to podziekuj za usluge
i zrob to sam.
Jak atrament leje to wymien zbiorniczek.

Korzystam juz z 3 drukarek atramentowych HP i sa bardzo dobre.
Po napelnieniu cartridgea atrament sie wylewal a nic sie nie stalo.

 Pan z serwisu
> rzeczowo wyjasnil, ze jest to swiadoma polityka zniechecania klientow do
> uzywania "latanych" drukarek (to wstyd dla firmy), a pozatym "utrzymanie
> magazynu czesci i place serwisowcow...".
Tylko czekac na podobna polityke producentow samochodow.
1. Wymiana kola : 1000 zl
2. Naprawa silnika 20.000 zl
3. Lakierowanie karoserii 30.000 zl
4. Wymiana tlumikow : 2.000 zl