Re: Jaki SKANER ????

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 20 May 1998 - 22:14:08 MET DST

marekwas_at_cdit-aids.med.pl (Marek Wasilewski) napisał(a):

> [...]
> Jeśli tekst- to należy szukać skanera z możliwie najlepszym programem do
> rozpoznawania znaków (Recognita jak na razie nie do pobicia). Rozdzielczość
> wystarcza 300x600 dpi. Polecam firmę PLUSTEC (ceny 400- 600 zł bo dołączają
> Recognitę w wersji 3.2 (najświeższa sprzedawana ze skanerami, radzi sobie
> cacy z polskimi znakami).
> Do slajdów- raczej specjalizowany skaner (duża kasa) lub skanery innych firm
> (np MUSTEK) w cenie jak wyżej oraz przystawka do slajdów (kosztująca 2-3x
> więcej niż skaner). Efekty rozwiązania drugiego są takie sobie (firmy

Przesadzasz, Mustek Paragon 12000 SP kosztuje 1450 zł (600x1200x30bit)
a do niego przystawka 820 zł, jakość skanów tego modelu jest genialna,
próbowaliśmy testować na 100 zł ;)
Widać dokładnie każdy mikrodruk i to super ostro !

> Marek Wasilewski

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...