Awaria sprzetu

Autor: Jacek Peda (yazzie_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 20 May 1998 - 21:01:33 MET DST

Czesc

Od niedawna moj pecet (tzn. w firmie gdzie pracuje) zaczal sie dosc
czesto zawieszac (duuuzo niebieskich ekranow). Postanowilem cos temu
zaradzic. Najpierw format C:/s, pozniej WIN'95. I nic to nie zmienilo.
A ze jestem pomyslowy i potrafie obslugiwac srubokret, postanowilem
rozkrecic obudowe ...

W chwili obecnej nie mam juz niebieskich ekranow, gdyz:
monitor wcale nie chce mi nic pokazac - na ekranie >>no signal<<
z glosnika dobywa sie przerywany jednostajny, monotony, dzwiek -
pip..pip..pip
na klawiaturze swieca sie wszystkie diodki
Z rzeczy pozytywnych:
startuje dysk twardy, CD-ROM, stacja dyskow (chyba tez)

A teraz pytanko - tylko jedno:
Co moze byc przyczyna, uszkodzenie sprzetu, czy zle podlaczone
kabelki.

Dzieki za baaardzo szybka odpowiedz

Jacek Peda
yazzie_at_priv.onet.pl