Re: Awaria sprzetu

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Thu 21 May 1998 - 19:29:38 MET DST

Dnia Wed, 20 May 1998 19:01:33 GMT, yazzie_at_priv.onet.pl (Jacek Peda)
napisał:

>Czesc
>
>Od niedawna moj pecet (tzn. w firmie gdzie pracuje) zaczal sie dosc
>czesto zawieszac (duuuzo niebieskich ekranow).
[cut]

>monitor wcale nie chce mi nic pokazac - na ekranie >>no signal<<
>z glosnika dobywa sie przerywany jednostajny, monotony, dzwiek -
>pip..pip..pip
>na klawiaturze swieca sie wszystkie diodki
>Z rzeczy pozytywnych:
>startuje dysk twardy, CD-ROM, stacja dyskow (chyba tez)

Sprawdź pamięci. Jak to ślicznie określiłeś, "monotonne pip-pip-pip"
oznacza, że płyta nie widzi RAM-u. Na początek wyjmij je ze slotów,
wyczyść kurz, przeczyść styki. Włóż, zobacz, co się stanie. Powinno
pomóc. Pozdrowienia,

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/