Re: Monster Sound

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Wed 20 May 1998 - 09:38:34 MET DST

Bartek Nagorny wrote:

> Nieprawda - AFAIR w dosie dziala ok.

AFAIR ! To nowosc. Nawet obecny na liscie posiadacz tego Monster Sound'a
twierdzi, ze w ogole nie dziala w czystym DOS'ie...

> Jest tego pewnie juz kilkadziesiat - sprawdz na
> http://3daudio.pair.com/

Kilka, kilkanascie, kilkadziesiat. Zaraz sie dowiemy, ze wszystko obsluguje
Aureal 3D.

> Raczej nie ciekawostka. Wlasnie sprzedaje swojego awe32 i kupuje cos
> na pci, a wlasciwie juz kupilem i jedzie do mnie :)

Twoja decyzja. Robisz downgrade.

> Nic - tak kolo 10% dosowych nie dziala. To ma byc duzo ?

W czystym DOS ta karta w ogole nie dziala. Jesli tylko 10% gier pod DOS nie
chodzi w okienku DOS (a obawiam sie, ze wiecej) to byc moze to co piszesz jest
prawda.

> --
> Bartek
> bnagorny_at_kk.kalisz.pl

| ZBIGNIEW KLOS             |  Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group        |  Grudziadzka 9/13                |
| e-mail: zklos_at_lucent.com  |  85-130 Bydgoszcz                |
| phone: +48 52 349 1423    |  POLAND                          |