Re: CRC-ki przy kompresji. POMOCY!!!

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Wed 20 May 1998 - 09:24:18 MET DST

MeWAsH wrote:

> Heyo wszystkim!
>
> Mam nastepujacy problem: kiedy cos pakuje (arj, zip, rar i inne) wszystko
> jest ok. Spakowane archiwa u mnie chodza bez problemu. Klopoty zaczynaja sie
> kiedy ide do kumpla nagrac CD. Prawie kazdy spakowany plik po nagraniu na CD
> przy rozpakowywaniu wyswietla komuikat "CRC Failed" albo "Bad CRC".
> Nagrywara od kumpla jest sprawna bo nagrywa u niego pol miasta i jkak dotad
> nikt sie nie skarzyl. Kumpel sugeruje mi ze to moga byc jakies problemy z
> pamiecia RAM (mam 32 EDO). Co moze byc przyczyna?

A jak mu dostarczasz te archiwa ? Ja mialem podobny problem z moim znajomym...
Kupe ludzi u niego nagrywalo i nie narzekalo a mnie nagral i same bledy w
archiwach...
Problem byl w tym, ze szedlem do niego ze swoim twardzielem i przegrywalismy
moje dane na jego dysk z ktorego dopiero nagrywal plyty.
Mial jednak obudowe Big-Tower i za dluga tasme do kieszeni na dysk. Przy innych
dyskach wszystko bylo OK, ale przy moim za dluga tasma byla przyczyna ciaglych
bledow transmisji. Uszkodzone dane trafialy na jego dysk i tak byly nagrywane na
CD.
Potem sie okazalo (po krotkim dochodzeniu), ze inne osoby, ktore wczesniej u
niego nagrywaly tez zauwazyly bledy...
Kumpel skrocil tasme IDE i wsztstko do dzis dziala OK !

> GreetZ FroM MeW_at_sH
> P.S. Prosilbym o odpowiedzi na priva: mewash_at_friko4.onet.pl

> ,\\3\\'/\$}{ (vel MeW_at_sH)
> ICQ UIN: 6425798
> E-MAIL: KOMEDIA_at_FRIKO4.ONET.PL (3 Mb)
> E-MAIL 2: MEWASH_at_KKI.NET.PL
> "ZAMGLONY SWIAT NIECH ZETNIE MROZ,
> NA NIEBIE SWIECIL BEDZIE I TAK WIELKI WOZ"

| ZBIGNIEW KLOS             |  Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group        |  Grudziadzka 9/13                |
| e-mail: zklos_at_lucent.com  |  85-130 Bydgoszcz                |
| phone: +48 52 349 1423    |  POLAND                          |