Re: Monster Sound

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Wed 20 May 1998 - 00:34:07 MET DST

Dnia 19 May 1998 15:19:07 +0200, zklos_at_lucent.com (Zbigniew Klos)
napisał:

>Coz, Monster Sound jest karta chodzaca tylko pod Win95 (moze i NT ale nie wiem)
>i z tego powodu jest znacznie,

Nieprawda - AFAIR w dosie dziala ok.

>Zaleta Monster Sound'a jest obsluga tzw. Aureal Sound ale z drugiej strony...
>zaledwie kikla pojedynczych gier (jak na razie) to obsluguje.

Jest tego pewnie juz kilkadziesiat - sprawdz na
http://3daudio.pair.com/

>raczej ciekawostka (czytaj - bajer) dla tych posiadajacych juz "normalnego" SB
>16/32/AWE32/AWE64.

Raczej nie ciekawostka. Wlasnie sprzedaje swojego awe32 i kupuje cos
na pci, a wlasciwie juz kupilem i jedzie do mnie :)

> Jesli nie posiadasz SB to kup w pierwszej kolejnosci SB bo
>bedziesz rozczarowany tym Monster Sound'em (prawie wszystkie nowe gry sa dla
>Win95 ale co ze starymi ???)

Nic - tak kolo 10% dosowych nie dziala. To ma byc duzo ?

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl