Re: Monster Sound

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Wed 20 May 1998 - 22:33:40 MET DST

Dnia 20 May 1998 09:40:23 +0200, zklos_at_lucent.com (Zbigniew Klos)
napisał:

>Kilka, kilkanascie, kilkadziesiat. Zaraz sie dowiemy, ze wszystko obsluguje
>Aureal 3D.

Mi starczy, ze beda 2 na krzyz, zeby kupic karte z d3dsound i a3d. I
wcale nie mowie, ze bedzie to MSound, bo nie bedzie.
Taki dzwiek bedzie sie stawal standardem i to mi wystarcza.
A stare gry ? "Stare ale jare" odnosi sie do malej ilosci gier, wiec
to tez nie bedzie problem

BTW Kiedy kupowalem Monstera 3Dfx tez bylo z 10 akcelerowanych
gierek na krzyz. teraz jest ponad 250.

>Twoja decyzja. Robisz downgrade.

Ja nie pisalem, ze kupuje MS, tylko _cos_ na PCI. Problemu z dosowymi
grami akurat w moim przypadku praktycznie nie bedzie.
Powiedz mi jeszcze, ze SB 64PCI na ensoniq'u to tez wyrzucenie
pieniedzy przez Cretynive Labs... albo, ze ess maestro, s3 vibes,
trident 4d itp.to tez produkty stworzone przez tworcow, by dawac tylko
straty... i klientom poczucie downgrade'u.

A co do MSounda - ilez starych gier _nie_ mozna odpalic w oknie
/wlasciwie full-screenie/ w w95/98 ?

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl