Re: Czy ta wiadomosc was rozlacza???

Autor: Wit Witerski (gsmwit_at_atcom.net.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 10:34:42 MET DST

A_Zet wrote in message <3557fc79.1102364_at_news.tpnet.pl>...

>Czemu, publicznie oskarzalem, publicznie dokumentuje:

OK. Racja.

>Jacek Fiok w niniejszym watku 11-05-98 18:32 rowniez zamiescil byl kod
>rozlaczajacy modem.

Ale zrobił to złośliwie? Specjalnie?

>Dolaczyl do grona wielu madrali bawiacych sie cudzym kosztem.

Jeżeli będziesz jechał samochodem i nagle przed koła wyskoczy Tobie
pijaczek, a Tobie nie uda się wychamować, to czy dołączysz do grona
morderców?
Przepraszam, może nie jest to do końca trafne porównanie, ale coś w tym
chyba jest...

>Za glowe
>sie zlapiesz, jak opublikuje cala liste dowcipnisiow, wsrod nich tuzy
>internetu z grupy pl.comp.security, gdzie kazdy mniej obeznany zwraca
>sie o pomoc do rzekomo madrzejszych kolegow.
>
>Niestety, glupota jest ponadustrojowa, nie wyginela wraz z upadkiem
>komuny a trwa w nioektorych ludziach nadal. Bez wahania nawet wielce
>zasluzonych musze okreslic tym mianem. Skoro znasz J. Fioka z jednej
>strony, poznaj go z drugiej: obejrzyj prosze ten post, o ktorym wyzej
>pisze.

Nie bardzo mogę... rozłącza mnie... ;)))))
Po prostu postów z tego okresu nie ściągnąłem...
Ale jakbyś był tak miły i dał go na priva z wyciętym kawałkiem, to będę
wdzięczny.

Pozdrawiam,
Wit Witerski - gsmwit_at_atcom.net.pl
Strona o telefonach komórkowych: http://gsmwit.atcom.net.pl
WoWoFoN fajny jest! (popieram tego botka!)

--
Wyslano przez Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.net.pl