Re: Czy ta wiadomosc was rozlacza???

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 22:26:53 MET DST

Dnia Tue, 12 May 1998 10:34:42 +0200, "Wit Witerski"
<gsmwit_at_atcom.net.pl> napisał:

>Ale zrobił to złośliwie? Specjalnie?
Jak najbardziej nie...

>Jeżeli będziesz jechał samochodem i nagle przed koła wyskoczy Tobie
>pijaczek, a Tobie nie uda się wychamować, to czy dołączysz do grona
>morderców?
>Przepraszam, może nie jest to do końca trafne porównanie, ale coś w tym
>chyba jest...
Porównanie rzeczywiście nienajlepsze. Ale i tak kara za czyn
nieumyślny zazwyczaj bywa mniejsza, niż jeśli dokonano go z
premedytacją, prawda?

Sama głupota nie jest zazwyczaj karalna. Można najwyżej dyskutować o
izolacji pewnych elementów niebezpiecznych dla reszty społeczeństwa;
ale to raczej na pl.soc.*, albo nie wiem gdzie tam...

>Nie bardzo mogę... rozłącza mnie... ;)))))
>Po prostu postów z tego okresu nie ściągnąłem...
>Ale jakbyś był tak miły i dał go na priva z wyciętym kawałkiem, to będę
>wdzięczny.

Skoro modemy hangują się po spotkaniu tego stringu, to może lepiej
nie...

Są tam trzy plusiki i literki AT i H0. I skończmy może temat?
Pozdrowienia...

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/