Re: Czy ta wiadomosc was rozlacza???

Autor: A_Zet (baterie_at_ka.onet.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 09:53:32 MET DST

On Mon, 11 May 1998 22:24:36 +0200, "Wit Witerski"
<gsmwit_at_atcom.net.pl> wrote:

>Przepraszam bardzo, ale jeżeli chodzi o podane powyżej nazwiska, to kojarzę
>Jacka Fioka i nie mam żadnych zastrzeżeń do jego postów - a wręcz
>przeciwnie. Jest to wg mnie jedna z najciekawszych postaci kanału
>(wazelina!!! buuuuuuu!!! ;))).
>Co masz do niego? (jeżeli wolisz, to na priva)

Czemu, publicznie oskarzalem, publicznie dokumentuje:
Jacek Fiok w niniejszym watku 11-05-98 18:32 rowniez zamiescil byl kod
rozlaczajacy modem.

Dolaczyl do grona wielu madrali bawiacych sie cudzym kosztem. Za glowe
sie zlapiesz, jak opublikuje cala liste dowcipnisiow, wsrod nich tuzy
internetu z grupy pl.comp.security, gdzie kazdy mniej obeznany zwraca
sie o pomoc do rzekomo madrzejszych kolegow.

Niestety, glupota jest ponadustrojowa, nie wyginela wraz z upadkiem
komuny a trwa w nioektorych ludziach nadal. Bez wahania nawet wielce
zasluzonych musze okreslic tym mianem. Skoro znasz J. Fioka z jednej
strony, poznaj go z drugiej: obejrzyj prosze ten post, o ktorym wyzej
pisze.
Pozdrawiam
Adek

baterie_at_ka.onet.pl