Re: Odpowiedz odnosnie rozlaczjacych wiadomosci

Autor: Wit Witerski (gsmwit_at_atcom.net.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 10:38:44 MET DST

Bartłomiej Kosik (B.K.) wrote in message
<6j8smv$6lj$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>Grzegorz Ciaglo napisał(a) w wiadomości:
><6j76v1$m6p$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

>Ja Ci k... pozdrowię...

>Jezeli uwazasz ze to wystarczy, to ja mowie ci ze jest cholernie daleko od
>OK i jak spotkam kiedys czlowieka o nazwisku Grzegorz Ciągło to zrobię mu z
>dupy jesień średniowiecza. Nie interesuje mnie że może to być inny Grzegorz
>"Obciągacz" Ciągło, lub że nie jest to Twoje prawdziwe imię i nazwisko.
>
>A jeśli jest prawdziwe, to świadczy tylko o twojej tępocie.
>
>Wszytskich innych przepraszam, ale mnie tak poniosło przez sk.... i innych
> [...]

Bartek. Nie denerwuj się.
Fakt - Grzegorz postąpił źle, ale bez przesady (tzn. jesteś chyba zbyt
surowy).
Ja też rzucałem kur... po którymś rozłączeniu, tym bardziej, że właśnie
wtedy aktualizowałem stronę, a starą całą usunąłem... ;)
Ale to nie jest powód by tak się stresować...

Pozdrawiam Ciebie,
Wit Witerski - gsmwit_at_atcom.net.pl
Strona o telefonach komórkowych: http://gsmwit.atcom.net.pl
WoWoFoN fajny jest! (popieram tego botka!)

--
Wyslano przez Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.net.pl