AGP i HGW.

Autor: Lxvi (lxvi_at_kki.net.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 13:14:37 MET DST

Jeżeli ktoś spotkał się z problemem instalacji karty wideo firmy SIS na
złączu AGP,
w Windowsach oczywiście, to może podzieli się ze mną tą wiedzą.
Mam (pII233 z 64 MB DIMM, 3,2 GB ultra DMA) podejrzenia też, że powinny
znajdować się jakieś ustawienia złącza AGP w BIOS-ie ale o dziwo nic takiego
nie znalazłem.
Max co mogę wydusić to SVGA i 16 kolorów dalej to HGW.
Proszę o odpowiedzi na skrzynkę, nie zawsze mogę przeglądać grupę.