Re: Czy ta wiadomosc was rozlacza???

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 22:26:51 MET DST

Dnia Tue, 12 May 1998 07:53:32 GMT, baterie_at_ka.onet.pl (A_Zet)
napisał:

>Czemu, publicznie oskarzalem, publicznie dokumentuje:
>Jacek Fiok w niniejszym watku 11-05-98 18:32 rowniez zamiescil byl kod
>rozlaczajacy modem.

To prawda. Bardzo mi miło, że znalazł się mój obrońca - dzięki Wit,
ale to jest prawda...

Wiem, że parę osób mogło się na mnie zdenerwować - wszystkich
przepraszam.

Jeżeli zechcecie to przeczytać, to spróbuję troszkę sie teraz
pousprawiedliwiać: po prostu jak koleś zamieścił list z subjectem:
"czy to was rozłącza?", a ja zobaczyłem, że mnie nie rozłącza, to
zalukałem w jego header, wyciąłęm odpowiedni fragment, zacytowałem
(wiem, niesamowicie inteligentnie ;). I napisałem, że wcale nie jest
taki sprytny, jak mu się wydawało...

O tym, że ten string naprawdę niektórych rozłącza, dowiedziałem się
później.

>Dolaczyl do grona wielu madrali bawiacych sie cudzym kosztem.
Zrozum. W moim działaniu nie było premedytacji. Po prostu _nieświadom
konsekwencji_ zaforwardowałem string-pułapkę.
Gdyby ktoś przemycił to xxx w jakimś niewinnie brzmiącym poście,
prawdopodobnie nabrałoby się wiele osób - i wszystkich też byś od razu
utłukł?

>Niestety, glupota jest ponadustrojowa, nie wyginela wraz z upadkiem
>komuny a trwa w nioektorych ludziach nadal. Bez wahania nawet wielce
>zasluzonych musze okreslic tym mianem. Skoro znasz J. Fioka z jednej
>strony, poznaj go z drugiej: obejrzyj prosze ten post, o ktorym wyzej
>pisze.
OK, przyznaje sie - madroscia sie nie wykazalem; ale zeby zaraz mnie
zaszufladkować jako lamerię robiącą specjalnie głupie dowcipy, żeby
pouprzykrzać życie innym?

>Pozdrawiam
>Adek

Wzajemnie.

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/