Re: Czy ta wiadomosc was rozlacza???

Autor: Wit Witerski (gsmwit_at_atcom.net.pl)
Data: Mon 11 May 1998 - 22:24:36 MET DST

A_Zet wrote in message <355943b6.8794871_at_news.tpsa.pl>...
>To okropne :-(. Czyli poslugujacy sie modemem zdani sa na laske
>dowcipnisiow nie zdajacych sobnie widocznie sprawy z faktu, ze ich
>dzialalnosc jest zwyklym okradaniem swoich kolegow. Jeszcze zeby ta
>kradziez przynosila im korzysci, byloby to nieco zrozumiale. Ale taka
>zabawa typu uciecha, ze starsza pani poslizgnela sie na jezdni i
>stlukla d* nie jest dobra zabawa.

Faktycznie - nic dodać, nic ująć.
A nie ma jakiejś łatki, która by to wszystko kontorolowała i nie dopuszczała
tej komendy?

>Mowi sie trudno: jak czegos nie mozna zwalczyc, trzeba sie z tym uczyc
>zyc. Zakladam filtry na pp. Grzegorza Ciagle, Krzysztofa Goworka i
>Jacka Fioka.

Przepraszam bardzo, ale jeżeli chodzi o podane powyżej nazwiska, to kojarzę
Jacka Fioka i nie mam żadnych zastrzeżeń do jego postów - a wręcz
przeciwnie. Jest to wg mnie jedna z najciekawszych postaci kanału
(wazelina!!! buuuuuuu!!! ;))).
Co masz do niego? (jeżeli wolisz, to na priva)

>Sugerowalbym uczynienie tego przez pozostalych
>newsgrupowiczow, gdyz jak sie wydaje, jest to na tym etapie jedyna
>bron. Mysle, ze im powinno byc rownie nieprzyjemnie jak tym, ktorym
>sie rozlaczaja polaczenia modemowe.

W dalszym ciągu nie bardzo łapię o co Ci chodzi...

>Dziekuje Ci Marcinie za zainteresowanie i wyjasnienia.

Pozdrawiam,
Wit Witerski - gsmwit_at_atcom.net.pl
Strona o telefonach komórkowych: http://gsmwit.atcom.net.pl
WoWoFoN fajny jest! (popieram tego botka!)

--
Wyslano przez Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.net.pl