Re: HP vs Lexmark

Autor: Wojciech Wrzaskala (wojciech_wrzaskala_at_cadena.com.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 09:32:33 MET DST

>czyli ja proponuje Lexmarka ale - porownaj ceny atramentu (ja nie
>znam)...
A ja sie komletnie nie zgadzam! Znam konstrukcje ten drukarki - jest BEZNADZIEJNA! Moja firma to sprzedawała, ale wycofalismy się z tego bardzo szybko, ponieważ jest to szajs.
Mam też znajomego, który to kupił. Krzywo mu wciąga papier, nie ma polskich znaków w DOS-ie itp. itd. Słowo "szajs" to jest jego określenie, nie moje. Oczywiście HP jest droższe (nie do końca - udało mi się kupić 400L za 400 netto!), ale wg mnie warto wydać te pieniądze mimo droższych materiałów ekspoatacyjnych.

---
Wojciech Wrzaskała
webmaster_at_cadena.com.pl