Re: Czy ta wiadomosc was rozlacza???

Autor: A_Zet (baterie_at_ka.onet.pl)
Data: Mon 11 May 1998 - 20:45:34 MET DST

On Mon, 11 May 1998 16:35:58 +0200, "Hitower"
<hitower_at_heros.juni.gliwice.pl> wrote:

>A_Zet napisał(a) w wiadomości: <3557056e.19776820_at_news.tpsa.pl>...

[...]
> Musze Cie zasmucic, to jest normalna
>komenda dla modemu, ktorej zadaniem jest rozlaczenie sie
>modemu po napotkaniu problemow z laczem.
>Nie napisze tu jej skladni bo po pierwsze sam nie wysle
>tego posta, a po drugie (gdybym wyslal) Ty bys tego nie odczytal.
>
>Z tego co mi sie wydaje, na to nie ma rady.

To okropne :-(. Czyli poslugujacy sie modemem zdani sa na laske
dowcipnisiow nie zdajacych sobnie widocznie sprawy z faktu, ze ich
dzialalnosc jest zwyklym okradaniem swoich kolegow. Jeszcze zeby ta
kradziez przynosila im korzysci, byloby to nieco zrozumiale. Ale taka
zabawa typu uciecha, ze starsza pani poslizgnela sie na jezdni i
stlukla d* nie jest dobra zabawa.

>ps. Ciekawe jak dlugo teraz beda sie "dzieci" na ircu bawic
>rozwalajac ludziom polaczenia i narazajac ich na koszta...

Mowi sie trudno: jak czegos nie mozna zwalczyc, trzeba sie z tym uczyc
zyc. Zakladam filtry na pp. Grzegorza Ciagle, Krzysztofa Goworka i
Jacka Fioka. Sugerowalbym uczynienie tego przez pozostalych
newsgrupowiczow, gdyz jak sie wydaje, jest to na tym etapie jedyna
bron. Mysle, ze im powinno byc rownie nieprzyjemnie jak tym, ktorym
sie rozlaczaja polaczenia modemowe.

Dziekuje Ci Marcinie za zainteresowanie i wyjasnienia.

Pozdrawiam
Adek

--
(Katowice: akumulatory trakcyjne, stacyjne: BATER-SILESIA_at_netart.com.pl
http://www.netart.com.pl/BATER-SILESIA